Hmm

Det är sent, och jag behöver sova. Men jag vill inte göra det än, jag har gett mig fan på att hitta en video som inte finns. Det har ju varit en massa prat om Eric Saade's dusch på scen förra veckan i melodifestivalen, men klippet från när han uppträder finns inte någonstans, vilket irriterar mig. Det är ju internet?!?!? Det ska finnas någonstans! Men jag hittar inte ett enda litet klipp? Inte ens på SVT play, för där har klippet tagits bort på grund av upphovsrättsmojs. VAFAN. Det var inte så viktigt egentligen för mig att se klippet, men nu när det inte går så sliter jag håret av mig i förtvivlan. Grrr.

Så känner jag mig nu i alla fall.
.
*Phew* Jaja, så. Jag är uttömd lite nu, har suttit och försökt vara kreativ med lite porslinslera. Men mest blivit torr om händerna och missnöjd. Det känns som om vad jag än gör är mediokert, vilket är just grrrreat... Och imorgon är det skola igen. Jag är astaggad, verkligen!! Åh vad underbart med en massa ångestplugg igen. Och för att ta sig till detta underbara ställe så måste man först ta sig igenom den igensnöade vildmarken för att ta en tidigare buss som kommer att vara försenad så att jag kan komma i tid till skolan. Härligt... Men till helgen så blir det nog mys i alla fall, sysslingar med familj kommer på besök och det är alltid trevligt, även om min hjärna blir förvirrad av språkbytena. ♥
Mer färg åt folket

LoveM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0